Telesales, Telemarketing

Telesales éa telemarketing szolgáltatásA magyar nyelvben sokszor keverik, illetve egymás szinonimájaként használják a telesales, telemarketing fogalmakat, pedig ez helytelen párosítás. A telesales alapvetően a telefonos értékesítést jelenti, míg a telemarketing fogalma ennél jóval szélesebb területet ölel fel, amelybe az értékesítés mellett beletartozik még az image vagy brand ápolás, a corporate identity (vállalati arculat) megerősítésének támogatása és bizonyos esetekben a felhasználói igények, vélemények feltérképezése is.

Egy vállalkozás számára mind az értékesítés, mind pedig a termékek/szolgáltatások „hírnevének”, megítélésének, ismertségének növelése, erősítése kiemelkedően fontos, ha a vezetés az eredményes gazdasági működést tűzte ki céljául.

Telefonon igényt felmérni, kifogást kezelni, érvelni, néhány perc alatt pedig meggyőzni az ügyfeleket a kínált termék előnyeiről, majd végül pedig értékesíteni az adott terméket/szolgáltatást nem könnyű feladat. Sokan sokféleképpen képzelik el a telesales és telemarketing feladatok ellátását.

Egy azonban biztos, a sikeres telefonos értékesítés számos készség meglétét igényeli. A telefonos operátornak mindenekelőtt kedvesnek, tapintatosnak, empatikusnak, ügyfél centrikus gondolkodásúnak kell lennie, amely mellett különösen hasznos, ha kellemes az ügyintéző hangja. A zárkózott, a kommunikációtól idegenkedő, a türelmetlen és a telesales/telemarketing munkával együttjáró szigorú szabályokat, kötöttségeket nem vagy nehezen toleráló emberek biztosan nem tudják megállni a helyüket a telesales/telemarketing területén.

Ebben az értelmében a telesales, telemarketing munka megítélése legtöbbször igen negatív, némileg lenéző attitűddel párosul, főként az erőszakos, felkészületlen, sokszor monoton módon végzett kampányoknak köszönhetően.

A FairCalling Szolgáltató Kft-ben annak célja is vezérel minket, hogy a telesales/telemarketing tevékenységről általánosságban kialakult negatív megítélést megváltoztassuk. Munkatársaink minden helyzetben empatikus, kiválóan kommunikáló, ügyfélcentrikus, kellemes orgánumú kollégák, akikkel szemben a munkaerőfelvétel során a kedvesség és az udvariasság ugyancsak alapfeltétel volt. Fontos számunkra továbbá az is, hogy munkatársaink az „üzenetet” profi módon, az igények alapos feltérképezése után, személyre szabott módon, gyors helyzetfelismerő képességgel adják át az ügyfelek számára.

Annak érdekében, hogy partnereink ügyfelei számára hitelesek legyünk, kiemelt energiát fordítunk megbízóink szolgáltatásainak megismerésére, a perszonalizált kommunikáció és értékesítési script kialakítására.

Felkészülten várunk minden olyan jellegű munkát, amely a telesales és a telemarketing területéhez tartozik. Legyen szó közvetlen termékértesítésről, konferencia, rendezvény vagy egyéb előadás résztvevőinek toborzásáról, online termékek értékesítéséről, piackutatásról, területi képviselők látogatási listáinak ellenőrzéséről, ügyfél-elégedettségi vizsgálatok elvégzéséről, csapatunk precízen végzi feladatát.

Telesales, Telemarketing

Sample avatar  

Felkészülten várunk minden munkát a klasszikus telesales, telemarketing munkák (értékesítés, piackutatás, utánkövetés, időpont egyeztetés, stb.) mellett a call center területéről is.

Magunkról

A FairCalling Szolgáltató Kft-t a telesales és telemarketing szolgáltatáson kívül irodai adminisztráció területén kínál egyedi és személyre szabott megoldásokat. Bővebben...

Kapcsolat

1155 Budapest, Csillagfürt utca 5.

Tel.: +36 (1) 631-6727,
Tel.: +36 70 885 9040

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Facebook

Facebook oldalunkon keresztül számos akciónkról és érdekességről is tudomást szerezhet!

Hírlevél

Amennyiben megadja e-mail címét az alábbi mezőben, értesítjük legújabb akcióinkról.